DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada arkadaşlar bilmeden yorum yapmış çoğu.

IP Ban olduğu için işletmenin ticari işleyişini engelleme gibi vs nedenlerden iyi bir avukatla dava açabilirler. Ha uğraşır mı orası ayrı mevzu.

Asıl takıldığım konu ne biliyor musun?

Sen ve senin gibiler yüzünden canavar gibi bilgisayarım olmasına rağmen offline oyunlar oynuyorum. Oyun zevkinin içine s*cıyorsunuz. Keşke sizin gibilerin oyun oynaması kökten yasaklayacak bir şeyler olsaydı. Bizim gibi oyuncuları o zevkten mahrum bıraktığınız için.
Hocam hile komple olmasa eyw sıkıldım artık benim oyunda rankım altın ve çıkamıyorum sürekli karşıma hile geliyor ve okadar reporta rağmen ban yemiyor. yan bi hesap açıp frankfurtta bi el attım zaten ban yedi hesap muhtemelen rakip zaten demirdi normal oynayışımlada oynasam ff vericek takımdı aim locklar hep hoşuma gitmiştir internetten indirdim denemek için