anilkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar selam internet kafede valorantta hile açtım ip den ban yedi ama sanırım riotla konuşup ip banı kaldırmışlar ve heryerde beni arıyolarmış dava vs. Açıcakları söyleniyor sizce dava açılır mı? Ve nasıl bir savunma yapabilirim (sadece 2 pc de ban yedi)
Haha! 😂😂 Çok acayip ya! Kusuruma bakmayın hocam güldüm ama, cidden çok ilginç. Konuyu takipteyim. Çok ilginçmiş bak bu. 😇