Selamlar hem hobi olması açısından hem de kendime yeni bilgiler katabilmek için bir rc uçak yapmak istiyorum bu konuda bilgim araştırdığım kadar aranızda anlayanlar varsa birkaç soru sormak istiyordum.
Yapmak istediğim uçak türü mini
Phontom türü bir uçak (Görseldeki gibi)
Benim düşüncemde Straforu şekillendirerek yapmak var hafiflik olarak çok ideal Strafor üzerine reçine sürerek dayanıklılığını ve ağırlığını bir nebze artırabilirim Bu konuda bilenler düşüncelerini iletebilirler mi acaba ayrıca merak ettiğim birkaç sorum daha var Bilgisi olan kişiler bilgilerini paylaşırsa çok sevinirim.
1. bu tür bir uçak için
980KV tek bir motor almak istiyorum bu güç buna fazlamı olur az mı olur
2. Pil olarak Lipo 3 S 11.1 v 2200 mAh 30C Pil kullanmayı düşünüyorum sizce havada kalma süresi ortalama ne kadar olur
Şimdilik sorularım bu kadar bilgili olan arakdaşları konuya bekliyorum