elyesaayse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar sizce bu araç alınır mı?
Zahmet olmazsa yorumlar mıısnız?
Otomatik ve 130.000 tl alma şartlarımız.
Şimdiden teşekkür ederim.
İlanın altına satıcıdan gelen cevabı da yazıyorum.

https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...53361135/detay

"Aracın şasesi podyesi paneli Orjinal Airbaqler hiç açılmamış 8,500 TL kayıt var tavanı orijinal boyasız tavanda değiştirilmiş"
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...52184293/detay

bizim aracı verelim