Okul dönemi ek sefer konacağı kanaatindeyim olmazsa eğer zor olsada sizin gibi olan kişileri bulup imza toplayıp gerekli yere başvuru yapabilirsiniz
bahsettiğim saat yeni dönem yani 4 ekimden itibaren yürürlüğe giren karar, maalesef imza işi zor çünkü benim ilçeden okula giden hiç yok

sağlık olsun