pdr51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum. Tahta kurusu olduğuna emin misiniz gerekirse ambulans çağırıp bir doktora görünün bence

Bir çok kişi gördüm tahta kurusu ısıran ama böyle değildi hiçbiri en kötüsü bolca kaşınıyordu ve sadece kızarıklık vardı
sinansguler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam kırmızı ufak lekeler bırakır bu farklı birşey olabilir ya da alerjik olabilir acil doktora gidin.
FARKHOSTİNG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun bir şekilde hastaneye gitmeniz gerekiyor bence ALLAH şifalar versin.
niks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ayağım böyle olsa ambulans helikopter çağırır her türlü o hastaneye giderim.
deli_efo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kaç yerinden soktu?
A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence hemen hastaneye gidin ambulans çağırın, durum ciddi, biraz daha beklerseniz daha kötü sonuçlara yol açabilir
Makalex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun. İyi görünmüyor mutlaka hastaneye gitmelisiniz.
Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam İstanbul Avrupa`da bir hastane en fazla ne kadar uzakta olabilir isterseniz taksi ile de gidebilirsiniz. Eczacı arkadaşınız ilaç getirmiş iyi gelir diye sürmüşsünüz ve iyi gelmemiş anladığım kadarıyla bence hekime görünmeniz gerekiyor.
clogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tahta kurusu adamı dayak yemiş gibi mahveder ağrısı çok ağırdır yoğun morarma yapar doktora görünmeyi ihmal etmeyin hocam geçmiş olsun
mos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun hocam tahta kurusuna göre çok etki bırakmış. hiç görmedim böyle olduğunu.
joNeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun, hareket edemiyorsanız ambulans da bir alternatif. Mutlaka göster Üstadım, ihmale gelmez.
Eray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sabaha kadar azalmaz ise sabah hastaneye bir şekilde gideceğim.
muzikgunlugu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alerjik bi reaksiyon göstermiş olabilirsiniz, bence de bir doktora gitmelisiniz. Çok geçmiş olsun hocam
Mehmetleak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sarımsaklı Limonlu Su
Tahta kurusunun ısırdığı bölgede eğer cildiniz çok hassassa iltihap oluşabilir. İltihabı önlemek adına antibiyotik etkili sarımsak kullanılmalıdır.
Bir kase içinde ezilmiş sarımsakların üzerine birkaç damla limon damlatın ve suyla az miktarda sulandırın.
Büyük bir pamuk alarak bu suyu cildinize sürün.
Kaşınan bölgede su toplamasını önleyen sarımsaklı limonlu su, enfeksiyonun da önüne geçecektir.
Hastaneye gittim sonuç sivri sinek ısırığı, bu yeni göç eden sivri sinekler varmış 50 tane virüs taşıyorlarmış o sineklerin saldırısına uğraşmışım, kaldıgım yeri ilaçlattım. Antibiyotik hap ve antibiyotik krem verildi ve ağrıcı kesici şişim biraz inci ayağımın üstüne basabiliyorum uzanarak iyileşecekmiş ayağım havada kalıcak bi süre . teşekkürler herkese