EverythingGOD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Webviewin yazıldığı platformu öğrenebilir miyim ?
Bilmiyorum fakat app zaten mağazalarda yüklü, onesignal ayarları ayarlandı. Bildirim gönderebiliyoruz ama herkese gidiyor