webkolikabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam daha önceden fesih kararı almışmıydınız yada kullandığınız admobta başka bir ile ilişkili olup alışmıydınız
Bikaç yıl önce başka bir console hesabım vardı, o hesap 3 ihlalden sonra kapandı. Onda bir sorun yok, o zamanlar full spam çalışıyordum haklılardı.

Sonra bu console hesabını geçen yıl hanımın üstüne açmıştım ve o eski Hesapta kullandığım admob hesabını kullanmaya devam ettim pinli ve ödeme aldığım hesap olduğu için.
O admobdan dolayı bu console hesabını mı fesih ettiler sizce?

Edit: haa bir de o ilk console hesabı olan mail ana mailim, onu kullanmaya devam ediyorum. Bu hesabın mailini de aynı cihazlardan açıyorum.