Netgsm den ben zamanında coğrafi hat almıştım 0850 li numarayı bireysele vermeyi kapatmışlardı sonrasında coğrafileri de kapattılar yani vergi levhanız olmadan alabileceğinizi sanmıyorum alsanız da pek sağlıklı olmaz.