Samsung telefon kullanıyorum. Ivır zıvır ne düğü belirsiz ve kaldırmama izin verilmeyen bir sürü uygulama yüklü geliyor telefon.
İşin garip tarafı parasını verdip aldığım telefondan uygulama kaldırmamıza izin vermiyor se*v*d*klerim.
Root ile kaldırabiliyoruz uygulamarı fakat bu sefer bankacılık işlemleri sıkıntıya girebiliyor. Zira rootu kim hazırladı içine ne enjakte etti belirsiz.
Sözün kısası dostlar bu malak uygulamardan nasıl kurtulurum? Yardımcı olursanız çok sevinirim.