arkadaşlar herkese merhaba, türknetin sisteminden evime 100 mbps ye kadar internet sunduğunu öğrendikten sonra abonelik başlattım. henüz dosyaları imzalatmaya ve kurulum yapmaya görevliler gelmedi. eski kiracılardan kalan kabloyu bir deneyeyim dedim modemi kurdum internet aldım. fakat bana gelen hız 20-25 mbps aralığında. sizce aboneliğim tam anlamıyla başlamadığı için mi böyledir yoksa hep mi böyle gelir?