Bu durumu yaşamamak için bilgisayarı yanınızda açmalarını talep edin. Tamire verdiğim bilgisayar yapılmadan geri iade edildi, Grundig olarak verdiğim bilgisayar açılışta Casper olarak açılıyordu
Sonra ne yaptınız? merak ettim.
Allah bilgisayar tamircilerin eline düşürmesin, en tedirgin olduğum meseledir