Resmi bir yere yüklüyorum şöyle diyor; Görüntü aşırı sıkıştırılmış. Lütfen 20:1'den küçük bir sıkıştırma oranı kullanın bunu nasıl aşabilirim ya da yardımcı olacak birsi var mı?