DincMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bilgisayarda yedek alınıcak birşey yok sadece film izlemek için kullanıyordum.
daha önce bir kaç kez datalarım buna benzer şekilde yandığı için söyleme gereği duydum kusura bakmayın.
Nerden bilebilirim sadece film izlemek için kullandığınızı.
Vallahi kimse ekonomi bozuk demesin o zaman.