2-3 kere kola, 1 kere ice tea birkaç kere de su döktüm; marka Lenovo.
Bahsettiğiniz gibi klavye yapış yapış oldu. Kola ve ice tea şekerli olduğu için, harici klavye ile kullanmak durumunda kaldım.
İçerisine dökülen sıvının tamamen kuruduğundan emin olmadan çalıştırmayın. Klavye harici bir problem yaşamamamıştım, fakat özellikle yaz aylarında Laptop ısınınca içerisindeki şekerli yapı da ısınıp klavyeyi tamamen kullanılmaz hale getiriyordu farklı bir sorun olmadı bende.

Cihaz zaten garanti kapsamı dışında şuanda. Güvenilir bir bilgisayarcıya götürerek içini temizletebilirsiniz.