Merhaba dostlar ben işim gereği hotmail açıyorum yüksek miktarlarda fakat bunları nasıl patlatmadan açabilirim bilmiyorum.Aranızda bilgisi olan varsa patlamadan nasıl açılır bilgilendirebilir mi ? Teşekkürler.