Kapatın şu AdWords'u sizde rahat edin bizde. Bir gün hesap açılmaz, bir gün sistem atlatma der, bir gün unpaid der, bir gün şüpheli ödeme der... Kapat abicim AdWords'u bizde rahat edelim sizde. Geçeriz Yandex Direct'e... Bu nedir ya... Kafa yapıyorlar resmen. Tek ellilik bu mudur? Eşiği babam mı ver diyor sana, sen veriyorsun. Kapat ozaman tüm ödeme yöntemlerini. Sadece banka havalesi ile ödemeyi al, ardından yayınla reklamı. Allah gerçekten belanı versin Google.
Hocam imzanızdaki tavsiyeyi size yöneltiyorum.