Sakın! pes etmeyin.
80 -90 yaşında üniversiteye gidenleri falan düşünün. O sınava girip kazanın nasıl olacaksa.
Buradan vazgeçmek, dibe inmeden sıçramak olur. Fazla da yukarıya sıçrayamazsınız.