erkansay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değer verdiğin birine karşı yalan söylemek. Bence oturup bunun üstünde düşün.
yalanın bahanesi olmaz hocam,ne desen haklısınız ama çok yalnızdım ve sıkılıyordum o zaman bu ablamla konuşuyordum ve sohbeti devam ettiremiyordum,yalana girdim ve battım. içim rahatsızdı,açıklamak istiyordum ama nasip olmadı.
ve üstelik hayalimdeki mesleği yaptığı için ve samimi olduğu için ayrı bir yeri vardır bende,şimdi böyle kaldım ortada reis.
efkardayım...