Ben de oyle dusunuyordum ama bu aralar mail geliyor gateio dan, yanginla mucadele icin 10 bin dolarlik fidan bagisi yaptik, soyle yardim yaptik boyle yardim yaptik falan diye. Bu kadar icli disli olduguna gore belki haberimiz olmadan yerlilesmistir diye kafamda suphe olustu.
dışardan yardım yapabilirler hocam. Türkiye şubeleri olsaydı haberi çıkardı diye düşünüyorum. sitelerinde de adreslerinin bulunduğu sayfayı bulamadım