Merhabalar ,
Android studio ile webview uygulamasi yapiyorum . anacak karsilastigim bir sorun var. normal sitede tarayicidan girdigimizde yeni siparis oldugunda bildirim sesi geliyo.r
Ancak android uygulamada ssadece uygulamaya icinde bir etkinlik yapinca bildirim sesi geliyor uygulamaya hic dokunmadigimizda bu bildirim sesi gelmiyor..daha aciklayici olmasi adina video ekledim .
Ben basit bir sorun oldugunu dusunuyorum ancak android programlamada cok iyi degilim.bilgisi olan arakdaslara tesekkur ederim.

https://baytalsoft.com/uygulama.mov