Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kozmetik olarak herhangi bir sıkıntısı veya donanımsal bir eksiği var mı? Batarya durumu nedir? Fiyat netleştiği zaman ben alıcı olmayı düşünebilirim.
Size öm atmak istedim. Lakin sıkıntı var sanırım. https://www.r10.net/ikinci-el/296461...post1081069891 ilgilenirseniz yazabilirsiniz hocam