Kozmetik olarak herhangi bir sıkıntısı veya donanımsal bir eksiği var mı? Batarya durumu nedir? Fiyat netleştiği zaman ben alıcı olmayı düşünebilirim.
Size öm atmak istedim. Lakin sıkıntı var sanırım.
https://www.r10.net/ikinci-el/296461...post1081069891 ilgilenirseniz yazabilirsiniz hocam