IŞİD diye bir terör örgütü var ve kendilerine müslüman diyor. Haberde de dediği gibi 3 yıl içerisinde kapatılmış bu camiler. Fransa'da da çok fazla radikal islamcı kesim var. Terör ile bağlantılı kişilerin bu camilerde barınması ve propagandası yapılması bu yüzden de kapatılmış olması muhtemelen.