din ve vicdan özgürlüğü diye birşey var, 43 cami diyor. savunduğunuz şey en hafif tabirle garip.
Benim savunduğum bir şey yok ki? Durumun genel özetini paylaştım. Doğru olmayan bir bilgi mi var yazdığımda? Bana din ve vicdan özgürlüğü var da, benim ülkemdeki Hristiyan vatandaşa yok mu mesela?