AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl ki başkalarının "Ayasofya" hakkında aldığımız karara karışmasını istemiyorsak, biz de başka ülkelerin kararlarına karışamayız. Ben yapınca iyi, başkası yapınca tü kaka mantığı ile iş yürümez. Gereksiz yere insanları nefrete sürüklemenin alemi yok.
din ve vicdan özgürlüğü diye birşey var, 43 cami diyor. savunduğunuz şey en hafif tabirle garip.