"4/6 yıl üniversite okuyacağınıza internette bir alan üzerinde kendinizi geliştirin." tezine güzel bir örnek daha. Başarılar.
Arkadaşlar kusura bakmayın ama bundan daha boş bir tez hiç duymadım. Üniversite kendini geliştirebileceğin, farklı dünya görüşlerini tanıyabileceğin, en basitinden konuşmanı bile değiştirebileceğin çok önemli bir yerdir. Her şey para kazanmak değildir. Ayrıca düzgün bir üniversitenin bilişim alanında lisans eğitimi almak hiçbir şeye benzemez.
Sevgiler. Kıymetli dostumuza da macerasında başarılar.