Narcos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi aracı firma ile gidiyorsunuz, ücret şartlar vs bilgilendirmeniz mümkün mü?
Firmale değil. Ben dil okukunu kendim buldum. Sadece vize danışmanı ile çalıştım. Geri kalan bütün ödemeleri vs sadece ben yaptım. Sadece danışmanlığa para ödedim yani. Oda cüzi bi miktardı diğer firmalarla karşılaştırdığımda
WebRelax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, Amerikaya'ya gitme konusundaki konunuzu takipteyim. Gelecekteki planım arasında ve maddi kısmı sorunsuz gibi.

https://youtu.be/58zaYcBKmXI
şöyle bi video çekmiştim. Lafı biraz geveliyorum ama idare edeceksiniz artık 😅