Merhabalar uygulamamı yayınlayalı 1 hafta oldu 18 Bin gösterime 3 Euro bıraktı reklam birimlerini kendimize göre ayarlamaya çalıştı ayarları yanlışmı yaptık acaba anlamadım kazançlarımızı arttıracak admob iyi anlayan reklam yerleşimi yapacak Profosyonel Destek Arıyorum

edittttttttt