@Mabel; hocam yeri gelince forumda kimsenin ücretsiz yapmadığı hizmetleri bile gönülden sırf yardım etmek için yapan bir insandır. Bilgisinden yararlanıpta pişman olan insanı hiç görmedim gayet dürüst ve yardımsever bir kişilik 😊 Forum da mabel hocam gibi insanların olması insana mutluluk veriyor 😊