Büyük ihtimal bujilerden dolayı ateşleme yapmıyordur. Bir ihtimal bobinden de kaynaklanıyor olabilir.
Düz yolda giderken birden stop etti marş basıyorum almıyor dediğiniz gibi ateşleme bobininden olabilir çünkü daha oncedende bobinde arıza olmustu 2sefer değiştirdim