Anladım hocam. Keşke hatayı söyleseler de direkt orayı düzeltsek çok iyi olurdu.
Bilgilendirmeler için teşekkür ederim.
şartlar zorlaştı, kendi standartlarına göre olmasını istiyorlar... yoksa kavram farklılaşıyor. düşünün ki milyonlarca site var ve milyonlarca farklı çözüm talebi var. bence hepsine ayrı çözüm önerisi sunmak ciddi zaman kaybı. onlar uğraşacağına site sahibi kriterlere uygun site yapsın istiyorlar...
rica ederim, kolay gelsin...