oxopage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size şu eksik ya da yetersiz şeklinde bir açıklama yapmıyor zaten. Oradaki politikalara uygun şekilde sitenizi tasarlamanız gerektiğini söylüyor. Bu politikalara uygun olmazsa onay vermem diyor.
Anladım hocam. Keşke hatayı söyleseler de direkt orayı düzeltsek çok iyi olurdu.

Bilgilendirmeler için teşekkür ederim.