Ödediğim HGS borcunu 15 günü geçti deyip katlayıp sattığım araç sahibi adına tebligat göndermişler. Otoyol müşteri hizmetlerini aradım. Bekleyenler arasındaki sıranız 79 la başladı. İnat ettim bağlandım. Mail ile başvur bakarız dediler, ceza bana ait olduğu için ödeyip itiraz etmek için faturayla mail attım. Geri dönüş süresini sordum 45-90 gün arasında değişiyor deyip kapattılar.