Merhaba, codecanyondan almış olduğumuz scriptin sanal sunucuya kurulması lazım. Dökümantasyonu iletebilirim. Ben denedim fakat 502 Bad Gateway hatası almaktayım. İşinin ehli bir arkadaş var mıdır?