Vallahi bende bu sene değiştim arabayı. Ben yeni arabayla hgs etiketi olmadan geçtim. Arabaya sattığım adamda benim arabayla geçti. Sonra taktık ama borç varmı yokmu bilmiyorum inşallah sürprizle karşılaşmayız sonra 😂
Bu arada otobanda hgs gişesinde sordum karayolları bilmem ne sitesine bak dedi. Telefonlada aradım borç çıkmıyor yada hgs etiket alınca düştü eski borçlar.
Varsa bilen yazarsa sevinirim. Bu arada bende aldığım adamda hgs etiketini iptal etmedi bi süre.