sizi bağlamaz diye düşünüyorum sizin araçı aldığınız tarih belli sonuçta siz yinede dilekçe verin karayollarına hocam
Sizi bağlamıyor hocam 22bin küsür hgs cezası vardı ben araç alırken. Sizin araç aldığınız tarih saat belli sonuçta
İnsan yinede bi çekiniyor