Sorun müşterilerde değil hocam. 5 kuruşa iş yapan rakiplerinizde olabilir. Veya ülkemizin ucuz iş gücü cenneti olmasını isteyenlerde.. Ülkede dijitalleşme henüz tam anlamıyla benimsenemedi. Benimsense de dediğim gibi çok ufak fiyatlara iş yapanlar bitmeyecek böyle giderse. Bu tür iş yapanlara tavsiyem yurtdışına açılın. Ya da dayınız falan varsa bir yerlerde 5 dakikalık bir logo yapıp milyonlar kazanın.