Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Site çok büyükse herkes öder ama az kazanan birisi kazancını eklentiye vermez diye düşünüyorum
Hocam zaten bu esasen e-ticaret sitelerine hedefli bir eklenti. Normal blog da kullanır ama asıl hedef alanı e-ticaret. O yüzden site sahipleri için çok uçuk bir rakam değil bence.