Hocam selamlar
python yükledim cmd ekranına python main.py yazıyorum ama
SyntaxError: invalid syntax diyip kalıyor
Python 3.8 sürümünü kullanıyorum Win7 kullandığım için bununla alakalı olma durumu varmıdır?