Aynı şey yazılımcılarda da var. 2 tık tık yapıyorsunuz, oturduğunuz yerden para kazanıyorsunuz meselesi.
Kendileri bir mal / hizmet satmaya geldiğinde, işlerinin çok zor olduğuna vurgu yapar, fiyatı da tavandan tutar.
Umarım bir gün millet olarak empati kurmayı öğreniriz...