merhaba değerli forum üyeleri, azerbaycandan bir arkadaşım foruma katılmak istiyor. sanırım tc no istediği için katılamıyormuş. durum hakkında bilgilendirme yapabilir misiniz? süreç nasıl işliyor?
Merhaba davetiye kodunu PM ile iletin yardımcı olayım