Ben son günlerde şunu fark ediyorum, sadece Türklerde olan bir durum bu.
Direkt yabancı veya yabancılarla iş yapan affilateci Türkler ile iş yaptığımda, hak ettiğimden 5-10 kat fazlasını veriyorlar. Tüm dökümanları hazırlayıp veriyorlar. Bana sadece robot gibi kodlamak kalıyor. Parayı verdikten sonra da siz onlara yazana kadar bir kez bile size "ne yaptınız" "ne oldu" demiyorlar. Siz yazmazsanız hiç yazmıyorlar bile unutuyorlar.
Türkler ise 5-10 kat daha az vermeye çalışıyor. Fatura kesmemeyi teklif ediyor. Parayı attıktan 15 dakika sonra ne oldu ne yaptınız diye soruyor, ne istediğini bilmiyor, ortaya çıkan sonucu bedavaya yapmış olsanız bile beğenmiyor ve revize istiyor.
Sırf bu sebepten 10 Türke iş yapacağıma, 1 tane yabancıya iş yaparım kafasına geçtim ben.
Size de tavsiye ederim. Bırakın kendileri yapsınlar.