Grafik konusunda bulunduğumuz bölgede onlarca insan var, hepside grafikçi eyvallah.
Her türlü yazar , çizer üzerinde oynarlar.
Ama öyle birini tanıdımkı adam grafikçi değil , resmen şiir gibi işliyor görselleri , ama burnundan kıl aldırmaz tabiri caizse.
5 Dediğe işe 4 teklif edin sizi kovar , adama hastayım efsane iş yapıyor.
Demem o ki kimseye eyvallahınız olmaması gerekli.