Benim ehiliyeti aldığım zamanlarda a1 a felan yoktu hocam

sadece a2 diye geçiyordu ondan olabilir onlarca çevirmeye girdim.
Sizin A2 olmuyor hocam sadece, o zaman sizde A ehliyeti de var. Bende yasalardan önce aldım ehliyetimi ve bütün motor ehliyetleri var şuan. A, A1, A2 olarak. Sizde de aynı şekilde. Yani sizin dediğiniz birçok kişi tarafından yanlış anlaşılabilir.