50cc belli bir zaman sonra güçten düşüyor. Yokuş çıkarken fred çakmak taş arabası gibi ayağınızla itersiniz
Ülkemizde b sınıfı kullabildiği için fiyatlar suistimal edilmiş. belki vergiden muaf falan filan ama alırken acısını çıkarıyor.
uzun vadede 50cc kullanabilen pek denk gelmedim. yada 50 cc ye 80lik silindir takıyorlar.
Elektrikli konusunda, eğer sürekli kullanacaksanız tavsiye etmem. yolun ortasında şarjı bitmesi bütün zevki bitiriyor.