Single adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rica ederim hocam, yerleştikten sonra iyi ki geldim diyeceksiniz
Hayatın akışı, çevre, insanlar, stres yok, alım gücü vs.
İnşallah. Bende onun için geliyorum ya zaten.