Konu
R10'da En Sevdiğiniz Kullanıcı Kimdir?
29-09-2021, 02:53:13
#96
AZADE
MuhammedEksi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
MuhammedEksi
; kendimi etiketleyeyim.
Doğum günüm bugün. Ne sevenimiz var, ne sevdiğimiz...
Doğum günün kutlu olsun
Nice mutlu yıllara. Bizler varız.