Asrın şikesi döndü bu akşam. Önce herkes Ajax Bjk maçına üst oynadı, alt bitti maç. Boş kaleye 2 pozisyon kaçtı. Milan evinde 90+7'de maç verdi. Real Madrid, Şampiyonlar ligini en fazla kazanan takım. İsterse balla gusül alsınlar yine maç vermezlerdi bu adı bilinmeyen takıma, verdiler. Ben bu sonuçlara inanmıyorum, bahis baronları olduğu için eski tatta yok artık.