Tuer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamalara helal olsun bizimkiler de anca makas desin.
Hocam o değilde adamlar tarih yazıp Madrid’i 3. Olarak Avrupa Lig’ine göndermez umarım. Allah’tan Galatasaray Avrupa’ya kaldı. Mıknatıs gbi çekiyor bu Madrid bizi