halmubay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam to yüksek olması önemli mi pek bilmiyorum ama içerikte çıkan reklamın kalitesi çok önemli bence otomatik reklam kullanıyorum 1 sitemde ve hiçbir reklam yerleşimi yaptırmadım sadece eşleşen içerik.




Bu günlük sadece 4 tıklamaya verilen ödeme:




Bu da 28 Günlük Kazanç:




Bunlardan kendi çıkarımım şu yönde;

İçeriğin yabancı dilde olması, reklamların içerikle eşleşen reklam olması, odak ülkenin Tr ve bütün 3. sınıf ülkeler olmaması iyi sonuçlar getiriyor.
Reklam yerleşimi olmayışı ile Reklamlara tıklama ve Reklam gösterimi boşa akıyor vallahi üstadım. Saygılar.